elimag.blogg.se

En blogg om mina hundar, min häst och mitt jobb.

My Dog !

Publicerad 2013-01-10 09:45:49 i

På fredagen gick det ännu bättre på My Dog ! Rusa vann o blev BIM, fick sitt första cert och blev kvalificerad till Crufts i England 2014 ! :D helt galen känsla att min lilla flicka vann över alla andra .. Rusa var i toppform o äälskade att visa upp sig.
Riktigt roligt att domaren gillade henne så mycket :)

Nelly gick det oxå mycket bättre för på fredagen. Då fick hon ett första pris, excellent! :) snart har vi dom där certen oxå ;)
Shoppade lite till sen på mässan. Blev nya koppel o ett nytt halsband till varje hund :)

När jag kom hem på fredagen så blev jag sjuk. Så typiskt. Känner inte alls att jag varken har tid eller lust att vara sjuk just nu. Så har blivit lugnt på jobbet denna veckan, riktigt jobbigt att klippa hundar när man har feber. Men tur att det är så fruktansvärt roligt att gå till jobbet så att man kan bita ihop ! :D

Denna veckan hade jag verkligen velat komma igång igen med hundarna o Fighter. Men antar att jag måste vila så jag blir helt frisk o inte går runt o är småsjuk hela tiden. Vet iallafall att det blir långrunda med Malin o hundarna om nån timme. Det kommer kanske inte gå så fort på promenaden. Men ut ska jag !


https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/4013190/images/2013/pic_50ee782ee087c32c04545ea2.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/4013190/images/2013/pic_50ee78339606ee4c6dc41792.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela