elimag.blogg.se

En blogg om mina hundar, min häst och mitt jobb.

Mål 2014

Publicerad 2014-01-03 22:33:59 i Allmänt

Mina mål med hundarna 2014

Nelly:
Uppflyttning till patrull Elit
1:a pris i lydnads klass Elit
Plocka pinnar i agility

Rusa:
Försöka ta sista certet o bli utställningschampion
Uppflyttad till klass 3 agility
En kull valpar om allt går som planerat

Vinna:
Träna in grunderna i agility
Ställa ut
Se ifall vi vågar starta i lydnadsklass 1

Turbo:
Tar en dag i sänder, beroende på hur han mår.
Förmodligen inga tävlingar i år.

Ikväll har jag badat Rusa o Vinna o klippt deras tassar, för imon bär det av till My Dog i Göteborg för att ställa ut söndag o måndag :D
Det blir Vinnas första utställning så får se hur hon sköter sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela