elimag.blogg.se

En blogg om mina hundar, min häst och mitt jobb.

Fina underbara lilla Rusa !

Publicerad 2013-06-02 20:13:00 i Allmänt

Rusa har på sina fyra första agility tävlingar blivit uppflyttad till klass två i både agility o hopp. På sitt första klass två agilitylopp plockade hon även pinne där.
Jag är så väldigt nöjd med denna lilla hund för hon är så himla fokuserad, gör alltid sitt bästa och är så himla enkel att ha med överallt. O inte nog med att hon är snabb dessutom, hon är fin också! Går jätte bra på utställning!

Saknar min lilla pingla lite extra ikväll för hon är fortfarande kvar hos underbara uppfödaren Tina som varit så snäll o passat henne medans jag har varit på semester i Grekland :)
Tror nog det blir att jag hämtar hem henne imon eller på tisdag..
Men tror mest på imon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela